Friday, May 9, 2014

Rasa menyampah

Bila rasa menyampah dengan seseorang mula hati tak tenang nak wat keje. Rasa menyampah tu gabungan daripada perasaan benci+tak suka+berbulu+rimas dan sebagainya yang berkait dengan perasaan negatif. Tak tahu la macam mana boleh wujud perasaan menyampah ni. Mungkin mainan perasaan kot. Lantaklah mainan perasaan pun, yang penting CM menyampah dengan seseorang. Meluat tengok muka. Huh... ada jugak yer perasaan macam ni...pelik betul hahaha. Tapi mungkin untuk sementara jer ni perasaan menyampah tu wujud. Harap2 x kekal lama perasaan menyampah ni.... stresss tgk muka orang yang kita tak suka.... nak muntah pun ada.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...