Wednesday, February 18, 2015

First time

Godek2 kat komputer jumpa la gambar lama, hahahha nak tergelak pun ada. Inilah gambar pertama yang CM edit guna photoshop. Masa tu tak tahu lagi apa itu photoshop. Gambar ini diedit pada tahun 2005 kalau tak silap CM masa belajar kat UM dulu. Mula2 tengok kawan dok edit syok jer.. pahtu mtk tlg ajar camne nak buang background kat belakang tu. Ilmu photoshop yang pertama yang CM belajar sehinggalah hari ini dapat rezeki dari ilmu yang kawan CM ajar tu lah. hehehe. basic jer reti pun. Tapi alhamdulilah dapat jugak tambah rezeki bila pandai photoshop ni yer. gambar tu wife CM. Cinta pertama dan terakhir CM. hihihi... romantikkan :p

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...