Wednesday, March 25, 2015

Banner pibg

28.3 nanti mesyuarat agong pibg sekolah CM akan diadakan. Nampaknya CM masih mengekalkan jawatan sebagai ajk lg utk tempoh 2 tahun lg. Adoiii. Lepastukan CM pegi tya GB kenapa la lantik saya lagi. GB jawab ala ajak jer, bukan kau dtg pun hahahaa sambil dia gelak. Amboii baru sekali jer tak dtg. Huhu. GB seloroh je tu. Dia ckp sebab senang nak mtk sumbangan sebab CM ni S/U Koko. Emm yelah tukan. Jadi utk mesyuarat agong kali ke 13 ni CM ditugaskan untuk membuat banner. So nilah hasilnya. Ada kawan cm ckp mcm banner pbsm hahahah.... x perasan plak.:)

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...