Tuesday, March 17, 2015

Perasaan benci

Pernahkah anda semua merasai perasaan benci kat seseorang? Mesti pernahkan? Sama jugak dengan CM pun pernah mengalami perasaan benci kat seseorang. Hahaha. Tak baikkan. CM nak cerita sikit perasaan benci kat seseorang ni mcm mana. Bila kita rasa x suka dengan seseorangkn, kita dengar nama dia pun dah meluatkn. Tu belum lagi tengok muka. Rasa nk ludah jer atas mukakan. Macam tu la bila rasa benci kat seseorang. Tapikan tak baik benci kat orang. Sentiasa la berfikiran positif yer. Cukup la sekadar tidak suka jangan la sampai mebencikan, betul tak? Satu lagi yabg CM nak kongsikan ialah apabila kita buat atau lakukan sesuatu biarlah tetap pendirian jangan seperti lalang. Apa yang kita ucap biarlah lahir dari hati yang ikhlas. Tu jelah cerita malam ini... 

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...