Sunday, February 14, 2016

Kisah Adieb pergi taska 1 minggu sahaja

Ni gambar adieb baru balik dari taska. Nak dijadikan ceritalah, seminggu sebelum nak pergi taska bulan main lagi excited nak pergi school katanya. Lepas tu CM carilah taska berdekatan dengan rumah. So dapatlah taska dan CM pun gi lah buat pendaftaran kat tadka tersebut. Minggu pertama saja excited nak pergi. Tapi bila masuk minggu kedua macam2 alasan dah bagi sebab tak nak pergi taska. Lepas saja bulan 1, CM tak hantar dah taska sebab dalam sebulan 1 mgu jer pergi. Puas pujuk dan paksa dah. Tapi senelum tu, cikgu dia kat taska cakap dia gaduh dengan kawan kat taska tu. Tu dia tak pergi dah tu taska. Lagipun adieb baru umur 4 tahun, belum bersedia lagi nak masuk alam persekolahan. CM hantar pun sebab nak bagi dia jumpa kawan main sama2. Tapi lain lak jadinya. Sabar jelah.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...