Sunday, September 18, 2016

HILANG INGATAN

Satu tips yang menarik yang CM jumpa kat facebook iaitu tip hilang ingatan. Ingatkan tips pasal apa, rupanya tips cara2 nak menabung untuk tunaikan haji. bagus jugak tips ni yer. Semoga kami sekeluarga dijemput kesana nanti insyallah.

Simpan RM300 dalam Tabung Haji setiap bulan. Kemudian buat-buat macam hilang ingatan. Jangan mengelat. Haha.

Amalkan selama selama 5 tahun ya. Dengan dividen 5%, anda akan dapat sejumlah tunai RM20,427 pada tahun kelima tu.

Dah cukup simpanan banyak tu, boleh ajak isteri pergi umrah sama-sama. Sweet gitu. Seorang pakej RM8K. Dua orang baru RM16K.

Ini bukan soal mampu atau tidak. Gaji RM1,000 pun boleh buat kalau dia betul-betul nak buat. Ini soal sanggup atau tidak. - HF

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...